Asunto:Re: [aulainf] Conversor MP3 o WAV A MPEG LAYER3 o similar
Fecha:Lunes, 23 de Febrero, 2009  11:46:27 (+0100)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <josep @.......cat>
En respuesta a:Mensaje 21104 (escrito por Carles M. Bosch)

On Mon, 23 Feb 2009 00:13:58 +0100, Carles M. Bosch wrote
> Tinc un Powerpoint 2007 i vull posar-li so. Com no m'admet el format mp3,
ho he posat amb wav sense problemes pero ocupa massa 30Mb. He pensat que
podria pasar-ho a MPEG Layer-3 que ocupa molt menys ja que elimina del MP3
aquells sons inaudibles o bé passarho a un altre format compatible amb el
powerpoint. He buscat perinternet pero no acabo de trobar cap conversor util
que redueixi el tamany o passi de MP3 a MPEG-Layer3 (hi ha llocs que diu que
és el mateix)
> Alguna ajuda per incloure el mp3 al PowerPoint  en un format compatible i
que no pessi gaire? Gràcies
Hola!

Jo diria que no. Tot i que no faig servir Office 2007 l'única forma que he
trobat de que un so estigui realment dins de l'arxiu PowerPoint és que sigi
WAV. Això suposa utilitzar so no comprimit i, com dius, ocupa molt.

L'altra forma és incloure objectes de so MP3 i fer-los reproduir
automàticament. Això té la pega, però, que "el camí" per trobar l'arxiu ha
de ser sempre el mateix. Per tant, no pot canviar la ni la unitat ni la
carpeta on es posa la presentació perquè sinó llavors no es troba.

Veure: http://www.bellera.cat/tdr/informatica.html#objectes

MP3 = MPEG-1 Layer 3 (efectivament, és el mateix).

A reveure,

Josep Pujadas