Asunto:Re: [aulainf] proves
Fecha:Viernes, 20 de Febrero, 2009  11:51:16 (+0100)
Autor:Pep Nogueras <pepnogueras @.....com>

A mi tampoc m'arriben els missatges al fōrum. No sé si aquest arribarā!

Hi ha algun tipus de problemes amb la llista?

Pep nogueras

El 20 / febrer / 2009 08:43, Pau Tomé <pausoft@gmail.com> ha escrit:
a mi si

2009/2/20 Josep Almar Lladó <JOSEPALMAR@telefonica.net>

No arriben els missatges?¿¿¿¿¿¿

Llamar GRATIS por internet
Llamadas mas baratas por internet con programa Ensip
Pruebalo Gratis!
www.ensip.es
¿Quieres ver tu publicidad aquí?

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
1. Per un programari lliure i en catalā
5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
| Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fōrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fōrum ofimātica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarās a http://www.aeic.es

Consultas recomendadas
Antivirus | Cargadores de baterías | Diseño Web | Fotografía Digital

[...]

Pau Tomé
Coordinació TIC: ctic.vallbona@gmail.com
Avaries aules: avaries.vallbona@gmail.com
Ajuda i documentació: http://ctic.iescarlesvallbona.es
http://ctic.iescarlesvallbona.com
http://ctic.iescarlesvallbona.cat (properament)

IES Carles Valbona (Granollers)
Centre: 08043644
Usuari Linux registrat #457636
Consultas recomendadas
Diseño Web | Fotografía Digital | Internet | Marketing por Internet

Pep Nogueras
Granollers
El Vallčs Oriental