Asunto:Re: [aulainf] prova de funcionament
Fecha:Viernes, 20 de Febrero, 2009  13:35:56 (+0100)
Autor:Anna Cruells <acruells @.....com>

Perfecte!
Jo em vaig trobar que rebia els missatges pel gmail i els havia d'enviar per l'xtec. Si feia "respondre", no arribaven. No sé com ho vaig solventar, suposo que a la configuració d'elistas.net

Anna Cruells

El 20 / febrer / 2009 11:34, Pep Nogueras <pepnogueras@gmail.com> ha escrit:
Perdoneu, perō últimament m'he adonat que no arriben els missatges que envio al forum.

No sé si a algú més li ha passat.

Ara he fet un canvi i el missatge és per veure si funciona correctament.

Grācies

Pep Nogueras

Consultas recomendadas
Internet | Marketing por Internet | Servicios de Revelado Digital | Antivirus

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
1. Per un programari lliure i en catalā
5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
| Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fōrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fōrum ofimātica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarās a http://www.aeic.es

Anna Cruells