Asunto:Re: [aulainf] Re: Acord m$ - generalitat, i que diu l'AEIC?
Fecha:Jueves, 19 de Febrero, 2009  17:17:17 (+0100)
Autor:acaviede <acaviede @....cat>
En respuesta a:Mensaje 21083 (escrito por Pep Nogueras)

Bona tarda

Hi ha qüestions que em despisten molt. Com és possible que un govern d'esquerres no aposti clarament per eines sostenibles com ara el PL? Com és possible que el mateix govern d'esquerres (potser només PSC i ERC) intenti tirar endavant un Llei d'Educació que no aposti clarament per l'escola pública?

La signatura d'ahir per part d'en Montilla és una clara agressió al PL i una aposta per l'establisment de Microsoft

Estic amb vosaltres en que l'AEIC hauria de, com a mínim, treure un comunicat de condemna en relació a la signatura govern/microsoft d'ahir.

Salutacions
Adolfo Caviedes