Asunto:Re: [aulainf] Re:[aulainf] Males not ícies confirmades
Fecha:Miercoles, 18 de Febrero, 2009  22:24:45 (+0100)
Autor:camat3 <camat3 @....cat>
En respuesta a:Mensaje 21076 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

Si però, vaja us han fotut un gol el departament que déu ni dó. Com és possible que hi hagi un equip que està desenvolupant la linkat i els mateixos que els paguen són els que fan l'acord amb Microsoft?

Em sembla que l'equip de la Linkat no pot pas ser només de tres persones, amb aquest poc pes no es pot anar en lloc.

És molt difícil anar-ho a vendre pels pobles (per exemple Arenys) dir que l'equip de desenvolupament el formen tres persones i a sobre al cap de deu dies apareix aquest acord.

Nois cal una política més sèria i no ens podem quedar amb la ètica i el català. Si es desenvolupa una cosa cal fer-ho en cara i ulls i amb el suport total del departament perquè el que em sembla és que us han fet el llit, i jo en aquestes condicions els deixaria penjats i que se'l desenvolupéssin ells solets.

 Per un costat es volen estalviar els diners de les llicències i per l'altre cantó fan un acord que fa un sucarrim que algú ha sucat i força.

Vaja ja veurem com ho fem,. per ara tots els ordinadors que comprem els comprem nets sense software.

Carles Amat