Asunto:Re: [aulainf] Re:[aulainf] Males notícies confirmad es
Fecha:Miercoles, 18 de Febrero, 2009  16:40:21 (+0200)
Autor:NarcÝs Castanyer <narcis.castanyer @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21076 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

D'acord amb tot en el que dius, llevat que no en queda clar la "praxis del dia a dia" que des del D.E. es fa perquŔ sigui realitat i no en refereixo a tu particularment, sinó en els que tenen responsabilitats de decisió?

Narcís Castanyer Ribot

El 18 / febrer / 2009 01:25, Dr. Joan de Gracia <jdegra25@yahoo.es> ha escrit:
Narcís,

El problema no és l'acord. De fet diu:

- Donació per part de M$ de Tablet PC
- Traducció al catalÓ del programari de M$ (esperem no pagar-lo com de costum).
- Elaboració de continguts digitals en catalÓ
- Campanya de conscienciació sobre la pirateria

El problema el tenim a casa nostra.

Els centres han de ser conscients que per cada llicŔncia de windows que arribi amb les mÓquines, s'estan gastant diners públics que no repercuteixen directament al sistema educatiu, és a dir, impedeixen l'adquisició de noves mÓquines. Penseu que els diners destinats a l'adquisició de material és finit per la qual cosa l'adquisició de mÓquines amb windows redueix la quantitat de diners públics que es poden dedicar a la compra del mateix hardware. Per tant, hem de ser conscients que ens afecta i molt les decisions que prenem des dels centres educatius. I penseu que el cost de les llicŔncies NO corresponen al cost de les versions OEM i que s'estÓ pagant molt més.

Us poso un exemple? Molt fÓcil, suposem que ningú demana ordinadors amb windows, per tant els diners dedicats a la compra de llicŔncies queda "lliure" i per tant es destina a la compra,posem per exemple, pissarres digitals, canons, etc. Els centres guanyen i el sistema educatiu també. O dit d'una altra forma, el hardware és necessari, el software no.

Siguem responsables i sostenibles.

Joan de Gracia

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Companys i companyes,

Avui és per a mi un dia molt trist. Tenia poca estima al nostra president per˛ ara m'ha decebut del tot. S'ha confirmat el que estava cantat

Ja podem plegar...tants esforšos entre tots i lluites per ser més solidaris amb el més feble i ens estan clavant punyalades per darrera. En fi, perdoneu estic una mica trist. Es nota oi?

Sinó mireu-vos aquesta notícia:

http://www20.gencat.cat/portal/site/Educacio/menuitem.c9daa2c559ab545a72623b10b0c0e1a0/?vgnextoid=511f281884294110VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&vgnextchannel=511f281884294110VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=detall&contentid=d184a965ea38f110VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD

--
Narcís Castanyer Ribot
(Secretari de Gestió de les activitats de formació de l'Associació)

PS:Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho:
el Medi Ambient és cosa de tothom

**********************************
* *
* Per un programari *
* LLIURE i en CATAL└ *
* *
* Entre tots fem Linkat, la teva *
* distribució educativa. *
* *
* Si us plau, per a l'intercanvi *
* de fitxers utilitza formats *
* normalitzats PDF(ISO-19005, *
* ISO-32000) i/o ODF (ISO-26300) *
* *
* Sigues Ŕtic, utilitza *
* programari lliure *
* *
* NO a les Patents de Programari *
* *
**********************************
# Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# #350320
#
# Fonero #848890
#
**********************************

Invitación GRATIS para Empresarios
Descubre Cómo tu Negocio puede Financiar tu Visión Personal
GRATIS Y EXCLUSIVO para Empresarios
www.LanzateYa.com
¿Quieres ver tu publicidad aquí?

AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORM└TICA
1. Per un programari lliure i en catalÓ
5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica
| Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
| - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - F˛rum ofimÓtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarÓs a http://www.aeic.es