Asunto:Re: [aulainf] Joan Valero
Fecha:Lunes, 16 de Febrero, 2009  20:49:54 (+0100)
Autor:Pau TomÚ <pausoft @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21068 (escrito por joanllobell)

http://www.urbecom.com

Ho he vist avui, ves per on.

Salut

2009/2/16 joanllobell@telefonica.net <joanllobell@telefonica.net>
Hola a tots,

Potser em podeu ajudar. Estic preparant unes classes per a 1r de
batxillerat de ciŔncies socials sobre comerš electr˛nic i vull fer una
prÓctica on dissenyin un comerš electr˛nic. Coneixeu alguna web gratu´ta
que permeti fer botigues virtuals?

GrÓcies
Consultas recomendadas
Servicios de Hosting | Mantenimiento de redes | Publicidad en Internet | Cartuchos de tinta para impresoras

AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORM└TICA
1. Per un programari lliure i en catalÓ
5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica
| Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
| - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - F˛rum ofimÓtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarÓs a http://www.aeic.es

Pau Tomé