Asunto:Re: [aulainf] Re: Acord m$ - generalitat, i que diu l'AEIC?
Fecha:Viernes, 20 de Febrero, 2009  10:17:14 (+0100)
Autor:AGS <aguillamet @...........org>

Els mitjans de comunicació juguen molt a favor de la publicitat d'aquest
acord. Es normal, qui te els diners es qui paga.
Ahir hem vaig quedar "a quadres" al veure al TN la "gran" noticia de la
traducció al catalā del "hotmail". Molts centres educatius ja disposem de
entorns d'email en catala des de fa anys, amb els nostres propis esforįos, i
mai ha estat notícia. Ara, una gran empresa que té milions, afegeix "un idioma
més" i sembla que ha fet una gran "cosa" quan realment es molt trivial. Se'ls
hauria de recriminar que no ho hagin fet molt abans.

També estic d'acord en que l'AEIC s'hauria de posicionar i manifestar el
menyspreu a aquests acords "mediatics" que no aporten res de nou al sistema
educatiu degut al seu petit abast. Jo, a més del manifest, penso que s'hauria
de fer una manifestació a les portes del D.E. amb la presčncia de mitjans de
comunicació.

--
Salutacions.