Asunto:Re: [aulainf] Linkat, un fiasco?
Fecha:Viernes, 30 de Enero, 2009  20:00:03 (+0100)
Autor:Manel Soengas <msoengas @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21030 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

Hola

em perdonareu per˛ vull afegir alguna cosa...

Josep creus que la solució és que cadascú faci servir all˛ que li va bé....per desenvolupar la feina....uffffffff que perill, oi???
I a més apuntes que som educadors i formadors....doncs quin millor lloc que una escola per ensenyar als nostres alumnes que després del "Guindos"&"Microsoft" hi ha vida...i a més...es pot viure, ;-).

Respecte la linkat, ha evolucionat i encara li queda camí per fer....per˛ entre tots, podem fer-la millor......

manel

apa, bon cap de setmana

El 29 / gener / 2009 13:13, Josep Pujadas i Jubany <josep@bellera.cat> ha escrit:
On Thu, 29 Jan 2009 11:10:52 +0100, Dr. Joan de Gracia wrote
> Josep, si dius aixo perque la gent continui fent servir windows em sembla
que el missatge es forša trivial.

Per si encara no ha quedat clar, el que fa anys que dic és que tothom faci
servir all˛ que li vagi millor ... per treballar ...

I respectant la legalitat.

A reveure,

Josep Pujadas
Consultas recomendadas
Servicios de Revelado Digital | Antivirus | Cargadores de baterías | Diseño Web

AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORM└TICA
1. Per un programari lliure i en catalÓ
5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica
| Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
| - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - F˛rum ofimÓtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarÓs a http://www.aeic.es