Asunto:Re: [aulainf] Linkat, un fiasco?
Fecha:Viernes, 30 de Enero, 2009  13:57:07 (+0100)
Autor:Jordi Massaguer Pla <jordimassaguerpla @.....es>
En respuesta a:Mensaje 21037 (escrito por Sergi Tur Badenas)

Potser un primer pas podria ser reconeixer el que ja s'ha fet. Podríem
començar per obrir una wiki i enumerar casos d'èxit d'implantacions de
programari lliure. Alguns són en linkat, però d'altres són en base
altres distros, i altres són programari lliure en windows.

Això és algu que ja havíem comentat alguna vegada de fer, no?

Seria un pas positiu?

Com ho veieu?