Asunto:Re: [aulainf] Linkat, un fiasco?
Fecha:Viernes, 30 de Enero, 2009  12:53:03 (+0100)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 21038 (escrito por Sergi Tur Badenas)

En efecte Sergi,

Tens raó, la versió LTS és la més estable, em referia només a les versions que apareixen cada 6 mesos :-)

Pel que fa la base de Linkat, ja sabeu quina és i hem fet tot el possible per anar-la millorant. Ara estem en una situació que hem aconseguit fer el canvi de base i properament veureu la notícia al portal Linkat.

Des del projecte estem intentant crear aquesta comunitat d'usuaris Linkat independentment de la base, crec que tothom estarem d'acord que s'ha d'impulsar el P.L. i  que aquesta és una bona oportunitat. La comunitat d'usuaris Linkat la formem tots els docents que tenim interès pel P.L. i és un projecte únic dins de l'administració. Jo no entraria dins de la guerra de les distribucions i sí que us demanaria que veiéssiu Linkat com un projecte de desplegament, suport, assessorament,etc. de programari lliure per a la comunitat educativa.

M'agradaria poder sumar esforços.

Joan de Gracia

En/na Sergi Tur Badenas ha escrit:
En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit:
> Perdoneu-me que intervingui pero Josep, no hi estic d'acord.
>
> M'explico, una distribucio comunitaria que no passi abans per uns
> filtres es inviable per poder donar el suport corresponent. Amb Ubuntu,
> i quan hi ha canvi de versions SEMPRE hi ha problemes. A nivell
> particular pots triar el que vulguis i cercar el suport que toqui pero
> si has de generalitzar el suport es fa inviable. Les actualitzacions
> s'han de provar abans i despres alliberar-les.

Joan no hi estic d'acord:

Ubuntu té sempre una versió LTS (Long Term Support) que no obliga a
ningú a actualitzar-se. Vaja que en aquest sentit pot oferir el mateix o
més que la Linkat.

Siguem clars, com més d'un cop s'ha comentat en xerrades entre
passadissos, és va escollir Suse per que era la solució de la qual
tenien més coneixement les empreses que van guanyar el concurs.

En canvi, Suse no és ni molt menys la distro més utilitzada per la
comunitat a catalunya. Hi ha una llista de Suse a catalunya? crec que no...

Jo crec que fins que no es pensi una mica més ens els usuaris
(comunitat) i menys en les empreses. Al cap de la fi les empreses han de
treballar per al Departament i no els Departament treballar per a les
empreses.

> Aquesta situacio canviara radicalment amb la sortida de la propera
> linkat i no ho dic en el to que ho diu M$. La linkat 2.1 es basa encara
> en el producte de Novell pero en la propera aixo canvia.

Pots donar més detalls sobre aquest "misteriós" canvi ;-)

Salutacions,

--
Sergi Tur http://acacha.dyndns.org/mediawiki