Asunto:Re: [aulainf] Linkat, un fiasco?
Fecha:Viernes, 30 de Enero, 2009  08:45:31 (+0100)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>
En respuesta a:Mensaje 21035 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit:
> Perdoneu- me que in tervingui pero Josep, no hi estic d'acord.
> filtres es inviable per poder donar el sup ort corre sponent. Amb Ubuntu,
> i quan hi ha canvi de v ersions S EMPRE hi ha problemes. A nivell
> particular p ots triar el que vulguis i cercar el suport que toqui pero < br> > si has de generalitzar el suport es fa inviable. Les actu ali tzacions
> s'han de provar abans i despres all iberar-le s.

Joan no hi estic d'acord:

U buntu té sempre una versió LTS (Long Term Support) que no obliga a
ningú a actualitzar-se. Vaja que en aquest sentit pot oferir el mateix o
més que la Linkat.

Siguem clars, com més d'un cop s'ha comentat en xerrades entre
pass adissos, és va escollir Suse per que era la solució de la qua l
tenien més coneixement les empreses que van gu anyar el concurs.

En canvi, Suse no és ni molt men ys la distro més utilitzada per la
comunitat a catalunya. Hi ha un a llista de Suse a catalunya? crec que no...
Jo crec q ue fins que no es pensi una mica més ens els usuari s
( comunitat) i menys en les empreses. Al cap de la fi le s e mpreses han de
treballar per al Departament i no els De partament treballar per a les
empreses.
> Aquesta si tuacio canviara radicalment amb la sortida de la prope ra
> linkat i no ho dic en el to que ho diu M$. L a linkat 2.1 es basa encara
> en el producte de Novell pero en l a propera aixo canvia.

Pots donar més det alls sobre a quest "misteriós" canvi ;-)

Salutacions,

--
Serg i Tur http://acacha.dyndns.org/mediawiki