Asunto:Re: [aulainf] Linkat, un fiasco?
Fecha:Jueves, 29 de Enero, 2009  21:53:39 (+0100)
Autor:Jordi Massaguer Pla <jordimassaguerpla @.....es>
En respuesta a:Mensaje 21033 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

> Hola de nou!
>
> Em sap greu que els que no estiguem totalment d'acord amb la imposició
> de
> LinKat com a s.o. en els Centres sempre siguem estigmatitzats, posant
> en
> dubte la nostra professionalitat.
>
> Històricament, la humanitat ha fet moltes barbaritats en nom de la
> moral i
> de l'ètica ...
>
> A reveure,

Hola Josep,

les solucions del linkat (configuracions, programes) també es poden
utilitzar en altres sistemes (Ubuntu, Debian, ...) . Penso que el
problema està en donar-hi suport oficial. Donar suport a moltes distros
és car, si aquest suport es vol fer mitjançant contracte amb empreses.
Ho dic per experiència.

Ara, el suport comunitari ja és una altra cosa, aquest només depèn del
volum de la comunitat, però no hi pots firmar un contracte. Tot i que de
vegades pugui resultar ser més efectiu. I també ho dic per experiència.

El que és una pena és que no s'hagi aconseguit sumar esforços ja que,
pel que em diuen, hi ha moltes coses molt ben fetes en molts centres en
programari lliure que no són necessàriament linkat, i per això no deixen
de ser importants ni menys valuoses.