Asunto:Re: [aulainf] Linkat, un fiasco?
Fecha:Jueves, 29 de Enero, 2009  16:54:51 (+0100)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>
En respuesta a:Mensaje 21030 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

En/na Josep Pujadas i Jubany ha escrit:
> On Th u, 29 Jan 2009 11:10:52 +0100, Dr. Joan de Gracia wrote
> que el missatge es força trivial.
>
> Per si encara no ha quedat clar, el que fa anys que di c é s que tothom faci
> servir allò que li vagi mil lor ... p er treballar ...
>
> I respectant la lega litat.

Per què quedi també clar, els que suportem el p rogramari lliure anem una
mica més enllà i valorem a mé s de la l egalitat la moralitat i la ètica.

Per mi, i vull creur e que a per molta més gent, són valors tant o més < br> impor tants que la legalitat o la productivitat.

El camí més curt no sempre és el millor. A més no cal oblidar que so m
formadors i educadors.

Salutacions,

Sergi Tur