Asunto:[aulainf] Linkat, fiasco?
Fecha:Jueves, 29 de Enero, 2009  09:01:42 (+0100)
Autor:IES Magrat <iesmalgrat @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21025 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

Hola,

Jo crec que hem de tenir una distribuci贸 i que funcioni, no pot ser que
muntar una distribuci贸 que funcioni, no que la muntis i hagis de cercar
com solventar uns quants problemes.

Per exemple, ara les editorials, se'ls ha donat per regalar port脿tils, i
si volem instal路lar, la linkat, ja tremolo, ho he provat en un, i primer
no em redistribu茂a particions, cerca una altra 猫ina per fer-o,
s'instal路la, perfecte, per貌 no reconeix les targes de xarxa, ni cable ni
wifi, en aquest m贸n inviable totalment. Que fer? esperar a que surti la
versi贸 3, que potser ho solventa? Per cert ho eia ja des de la 2.1.

Be vaig provar un Ubuntu, la 煤ltima versi贸 i oli en un llum, a m茅s en
catal脿.

Nose aquestes s贸n les dificultats que fa que la gent no es passi a
linux, ja que la majoria vol posar com a molt un cd, instal路lar i que
funcioni, no pas estar navegant per mil f貌rums, cercant possibles solucions.

Crec que fins no s'arreglin aquests petits problemes, no aconseguirem
trencar amb la barrera al programari lliure.

Josep M