Asunto:Re: [aulainf] Eines que ajuden
Fecha:Martes, 13 de Enero, 2009  09:51:27 (+0100)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <josep @.......cat>
En respuesta a:Mensaje 21016 (escrito por IES Magrat)

On Tue, 13 Jan 2009 09:11:56 +0100, IES Magrat wrote
> Hola,
>
> em sembla molt bona aquesta opció, per˛ ja que hi ha gent que ha fet el
> pas, potser podrieu comentar alguna cosa més sobre el proces seguit ...

A banda de que podem comentar tant com vulgueu, com és que el Departament no
s'ocupa de difundir les eines en les que inverteix?

1. El que has de muntar en el servidor és precisament Panda Enterprise. Un
cop tens Panda Enterprise funcionant en un servidor, pots passar a protegir
estacions.

2. La darrera de DeepFreeze distribu´da pel Departament. Resulta c˛mode
muntar l'administració de DeepFreeze en el mateix servidor "de manteniment"
que el Panda Enterprise.

3. Hi ha dues formes d'instalĚlar l'antivirus de les estacions. La que diu
en Josep Mejias, des del propi Panda Administrator o generant un executable
anomenat "Agent de Panda". La mÓquina ha d'estar descongelada quan
instalĚles el Panda.

4. No et deixa triar unitat. Aquest Panda va sempre a la C:. Aix˛ pot
suposar un inconvenient per˛ és una seguretat addicional. Més d'una vegada
algun "espavilat" m'havia desinstalĚlat el Panda a la D:, tot i estar
amagat. Evidentment el fet de que l'antivirus estigui a la C: obliga a fer
descongelacions programades. És un dels aspectes que em va frenar
inicialment a fer el canvi, per˛ estava equivocat. I si a la descongelació
amb teclat+ratolí blocats hi pots combinar despertar les mÓquines per WOL
(Wake-On-Lan) llavors ja és perfecte!

Salutacions,

Josep Pujadas