Asunto:Re: [aulainf] Eines que ajuden
Fecha:Martes, 13 de Enero, 2009  09:11:56 (+0100)
Autor:IES Magrat <iesmalgrat @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21013 (escrito por Josep Mejias)

Hola,

em sembla molt bona aquesta opci贸, per貌 ja que hi ha gent que ha fet el
pas, potser podrieu comentar alguna cosa m茅s sobre el proces seguit,
aix铆 la resta de centres potser ens estalviariem feina. Per exemple a mi
em pasen unes quantes preguntes per el cap.
1.- Quines versions de panda heu utilitzat? Panda Entrerprise, al servidor?
2.- Amb quina versi贸 teniu congelats els ordinadors?
3.- Comentes que no cal anar a la m脿quina per fer la instal路laci贸, per貌
cal descongelar-la i despres congelar-la?
4.- A quina unitat heu montat l'antivirus, a la congelada? Per fer
l'actualitzaci贸 aix铆 heu programat una descongelaci贸, actualitzaci贸,
congelaci贸 a la nit?

... segur que m'ensurten mil m茅s, per貌 si en algun moment podeu fer un
mini esquema dels passos a fer, seria d'un gran ajud per la resta.

Moltes r脿cies per compartir experi猫ncies.

Josep M Sard脿
IES Ramon Turr貌 i Darder
Malgrat de Mar