Asunto:Re: [aulainf] Llapissos USB contaminats
Fecha:Domingo, 16 de Noviembre, 2008  11:18:50 (+0100)
Autor:Camilo - Yahoo <c_nevot @.....es>

Hola Victor,

Tens raó, és un conyas, nosaltres també l'estem patint i l'Antiknight ens va bé, però no acabem de fer net.

Em podries explicar com es fa això d'aplicar un FIX al registre? T'estaria molt agraït.

Salutacions,

Camilo Nevot

Víctor Febrer escribió:
Josep, acostuma a ser el Knight, un suposat "antivirus" d'usb.
El que fa és no permetre un accés normal al llapis, a no ser que entrem amb un navegador.
Conyàs però perillositat 0.
Busca un remei que es diu Antiknight: neteja ordinador (registre) i llapis. Despré aplica un fix al registre per evitar que torni a contaminar.

El 14 / novembre / 2008 15:07, Josep Pujadas i Jubany <josep@...&/span> ha escrit:
Hola de nou!

Al meu Centre hem enllestit pràcticament del tot les tasques de clonatge de
més de cent estacions Windows XP amb una imatge estàndard.

Dins la nova configuració tenim centralitzada l'administració de DeepFreeze
i de Panda, despertant automàticament les màquines durant la nit perquè
facin les corresponents actualitzacions.

El fet de tenir l'antivirus centralitzat ens està permetent veure un
problema força greu a les llars d'alumnes i professors. Cada dia hi ha de
l'ordre de dos a tres llapissos USB contaminats.

I la contaminació afecta també als mòbils que es connecten per USB i a
targes de fotografia.

Es tracta generalment de troians, orientats a fer-se amb noms d'usuari i
claus d'accés. Quasi bé res!

Nota: Si us plau, no comenceu a dir-me que això passa perquè és Windows. Ja
ho sabem (pràcticament) tots/es. Simplement exposo el que veig amb la
monitorització, perquè tothom prengui consciència del problema que suposen
els dispositius removibles quan van d'un ordinador (Windows) a un altre
(Windows).

A reveure,

Josep Pujadas

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMÀTICA
1. Per un programari lliure i en català
5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica
| Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

aulainf-baja@...
Ens trobaràs a http://www.aeic.es