Asunto:Re: [aulainf] saga control de faltes
Fecha:Lunes, 17 de Noviembre, 2008  13:41:58 (+0100)
Autor:camat3 <camat3 @....cat>

Sobre el tema de les incidŔncies (faltes). Després de quedar en ridícul davant de tot el professorat defensant que calia posar les faltes al Saga i després de la ineficÓcia d'aquest programa com de la gent que estÓ duent a terme el programa, el nostre institut hem invertit amb PDA's per tot el professorat amb el └MIC. Des d'aquest setembre podem donar qualsevol estadística personalitzada de les faltes de l'alumnat a tots els pares que ens ho demanen, a més a més, els professors inclouen frases durant les classes que surten a l'expedient de l'alumnat. Ha estat la solució, cara, per˛ ha anat oli amb un llum.

La pregunta que ens hem de fer és:  cal gastar-nos diners del mateix departament per contractar un programa paralĚlel al del mateix departament? Si reuníssim els diners que ens gastem els instituts, no els podríen invertir en un Saga NOU que funcioni i que els que el programen no siguin becaris sinó gent professional que realment saben com cal programar-ho?

És una bestiesa que el departament ens dongui uns diners que nosaltres ens el gastem per comprar un programa que el departament ofereix. Per quŔ els contribuents ho han de pagar dues vegades? Així funcionem en un país que volem estar en cimeres i en reunions polítiques d'alt nivell.

És trist per˛ als pares no els hi parlis de  que no ens dónen les eines necessÓries.

Atentament

Carles Amat