Asunto:Re: [aulainf] Llapissos USB contaminats
Fecha:Domingo, 16 de Noviembre, 2008  19:53:09 (+0100)
Autor:DarÝo Castro Gonzßlez <dcastro @....net>
En respuesta a:Mensaje 20860 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

Hola,

Al meu centre el tema del Knight i similars ja el tenim resolt. Simplement hem tret el Panda "pando" i en el seu lloc hem instalĚlat l'AVIRA.
Detecció i eliminació immediata, la xarxa ja no pateix les brutals actualitzacions (esta instalĚlat en la partició no congelada dintre de la carpeta oculta Copia.seg) i no consumeix recursos.
Total, fora problemes de virus, de lentes navegacions i alentiments d'equips ...

Darío