Asunto:Re: [aulainf] xtec aturada
Fecha:Sabado, 15 de Noviembre, 2008  21:16:56 (+0100)
Autor:IES Magrat <iesmalgrat @.....com>
En respuesta a:Mensaje 20858 (escrito por Pep Nogueras)

Hola Pep,

ahir a la tarda o finals del matí si no recordo malament, van penjar una
noticia en que deien que els servidors de la Xtec, estarien aturats el
dissabte de 6 del matí a 4 o 6 de la tarda per arreglar alguna cosa.

Com a mínim aquesta ocasió van avisar amb algunes hores d'antelació.

Realment aquest any s'estan lluint.

algú sap realment el que passa, perque els altres anys funcionava prou bé.

Josep M

En/na Pep Nogueras ha escrit: