Asunto:Re: [aulainf] Llapissos USB contaminats
Fecha:Domingo, 16 de Noviembre, 2008  20:24:31 (+0000)
Autor:Jacint <jacintcatalunya @.....es>

Aquest l'AVIRA el dona el departament?

Jacint

De: Darío Castro González <dcastro@xtec.net>
Para: aulainf@eListas.net
Enviado: domingo, 16 de noviembre, 2008 17:53:09

Hola,

Al meu centre el tema del Knight i similars ja el tenim resolt. Simplement hem tret el Panda "pando" i en el seu lloc hem instal·lat l'AVIRA.
Detecció i eliminació immediata, la xarxa ja no pateix les brutals actualitzacions (esta instal·lat en la partició no congelada dintre de la carpeta oculta Copia.seg) i no consumeix recursos.
Total, fora problemes de virus, de lentes navegacions i alentiments d'equips ...

Darío