Asunto:Re: [aulainf] Llapissos USB contaminats
Fecha: 15 de Noviembre, 2008  15:14:49 (+0100)
Autor:iesmalgrat <iesmalgrat @.....com>

Hola,

doncs realment es una punyeta, perquè molts antivirus no diuen res, ni t'avisen i jo m'he trobat amb una col·lecció de fitxers amagats a l'arrel del disc dur (whi.com, 2fiji.com, xih9.cmd, ...) que son deguts a aquesta contaminació.

El pitjor es que amb l'explorador no et deixa veure els fitxers ocults, i per tant no els veus, al final els he trobat amb el Total Commander, que si que els ensenya, altra cosa es com esborra-los tots o eliminar-los, ja que l'Avast no els acaba de treure, el ad-aware tampoc, el spy-boot tampoc, ...seguiré cercant.

Cercant, he trobat un parell de coses, però no se si algú les ha provat, per un costat un programa que es diu EliPen, que sembla que evita que s'executi el autorun a les unitats, i per tant la propgació.

Per un altra costat hi ha una eina de kaspersky que sembla que ajuda a fer la neteja

http://dnl-eu7.kaspersky-labs.com/devbuilds/AVPTool/

però no he tingut temps de provar-ho en l'ordinador en qüestió.

Per cert Josep, dius que el panda els troba? perquè el que m'havien comentat i un correu que em va arribar deia el contrari. És molt interessant això que comentes dels ordinadors, hi ha algun lloc que estigui explicat com s'ha de fer, ja que el tema d'engegar els ordinadors a mitja nit i descongelar-los per fer les actualitzacions no el tinc gens clar.

Josep M