Asunto:Re: [aulainf] Llapissos USB contaminats
Fecha:Viernes, 14 de Noviembre, 2008  20:18:28 (+0100)
Autor:VÝctor Febrer <vfebrer @.....com>
En respuesta a:Mensaje 20852 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

Josep, acostuma a ser el Knight, un suposat "antivirus" d'usb.
El que fa és no permetre un accés normal al llapis, a no ser que entrem amb un navegador.
ConyÓs per˛ perillositat 0.
Busca un remei que es diu Antiknight: neteja ordinador (registre) i llapis. Despré aplica un fix al registre per evitar que torni a contaminar.

El 14 / novembre / 2008 15:07, Josep Pujadas i Jubany <josep@bellera.cat> ha escrit:
Hola de nou!

Al meu Centre hem enllestit prÓcticament del tot les tasques de clonatge de
més de cent estacions Windows XP amb una imatge estÓndard.

Dins la nova configuració tenim centralitzada l'administració de DeepFreeze
i de Panda, despertant automÓticament les mÓquines durant la nit perquŔ
facin les corresponents actualitzacions.

El fet de tenir l'antivirus centralitzat ens estÓ permetent veure un
problema forša greu a les llars d'alumnes i professors. Cada dia hi ha de
l'ordre de dos a tres llapissos USB contaminats.

I la contaminació afecta també als m˛bils que es connecten per USB i a
targes de fotografia.

Es tracta generalment de troians, orientats a fer-se amb noms d'usuari i
claus d'accés. Quasi bé res!

Nota: Si us plau, no comenceu a dir-me que aix˛ passa perquŔ és Windows. Ja
ho sabem (prÓcticament) tots/es. Simplement exposo el que veig amb la
monitorització, perquŔ tothom prengui consciŔncia del problema que suposen
els dispositius removibles quan van d'un ordinador (Windows) a un altre
(Windows).

A reveure,

Josep Pujadas

AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORM└TICA
1. Per un programari lliure i en catalÓ
5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica
| Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
| - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - F˛rum ofimÓtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarÓs a http://www.aeic.es

Useu programari lliure, no pirategeu!!!