Asunto:[aulainf] Exe-learning, Galeria d'imatges
Fecha:Jueves, 13 de Noviembre, 2008  20:43:52 (+0100)
Autor:Joan Canet <joan.canet @.....com>

Hola.

Algú controla l'Exe-elearning?

Penjo les imatges en la Galeria d'imatges de l'eXe learning, les etiqueto, i veig una pàgina amb tot de fotos i peus de foto variats, però quan pico sobre una foto per veure-la en més detall, sempre se m'obre la ultima foto penjada amb el comentari però de la foto triada... Què faig malament en pujar les fotos? Què ho fa que quan jo vull veure les fotos una per una en una finestra emergent, sempre m'aparegui la ultima imatge de la galeria i no la que jo he escollit, i els botons endavant i enrera no funcionin?

Gràcies.

Joan Canet