Asunto:Re: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha: 13 de Noviembre, 2008  18:09:21 (+0100)
Autor:Josep <jbancell @....cat>

Bona tarda:
Sóc matemàtic i imparteixo informàtica en el meu centre.
Des de l'any passat que conec la vostra associació, em vaig fer soci i vaig participar en dos cursos que m'ha ajudat molt a impartir la informàtica.

Trobo a faltar un espai on es comparteixin pràctiques, treballs, experiències que es porten a l'aula amb els alumnes. En el cas de les matemàtiques, hi ha una web que és www.toomates.net on pots trobar molts recursos per tal de millorar la docència de les matemàtiques.
Animo a l'AEIC a impulsar un lloc on es comparteixin materials de classe per tal de millorar la docència usant el programari lliure.