Asunto:Re: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha:Miercoles, 12 de Noviembre, 2008  22:01:40 (+0100)
Autor:Joan Canet <joan.canet @.....com>
En respuesta a:Mensaje 20844 (escrito por Mª José Reina)

Maria José, i tots els que seguiu el fil de conversa...

Trobo que, com dius, acompanya molt en la nostra feina de cada dia poder tenir una llista on llegim contribucions molt variades en relació a l'aula d'informàtica. Penso que és un suport important en quant a assessorament tècnic, i de preguntes i dubtes sobre qüestions pràctiques de caràcter tècnic, però també, i com també dius, és una font insusbstituïble d'aprenentatge per a qui, com tú o com jo, llegim cada dia els missatges que hi arriben, o en fem fins i tot un historial de temes a manera d'arxiu per resoldre problemes que puguin sortir o si més no per saber més dels temes que s'hi parlen.

Però també penso, Maria José, que estaria també molt bé que, no només fessim servir la llista per preguntar dubtes o assessorar-nos tècnicament sobre temes, sinó per posar en comú usos i experiències o pràctiques que ens hàgin funcionat en la nostra tasca docent i que desitgem compartir. Així, per exemple, si creiem en la bondat del programari no privatiu (que hi creiem), és també una bona manera de reivindicar-lo, dient aquí per a tothom que ho vulgui recollir i compartir,  quins treballs o creacions o usso fem amb ell i perquè ens ha servit. De vegades, la millor manera de reivindicar alguna cosa en la que creiem és donar a conèixer i fomentar la curiositat de quines coses fem amb ell.

Per a tot això, cal creure-hi, i la voluntat i l'ànim de prendre's una estoneta de tant en tant per explicar a tothom coses que estem construint que valguin la pena. De ben segur que la gent s'hi enganxaria.

Joan Canet

2008/11/12 Mª José Reina <mjreina2@yahoo.es>
Voldria donar la meva modesta opinió sobre aquesta llista de correu.

Si aquesta llista neix com a suport a una associació pro programari lliure, és lògic que la majoria dels seus membres estiguin a favor del PL i en contra de les patents de software. Qui no combregui amb aquesta filosofia pot donar-se de baixa i no rebre cap més correu. És com si jo em dono d'alta a una llista de CCOO i em queixo de que la ideologia és massa sindicalista.

Però més enllà de la ideologia de la llista, crec que aquesta dóna un servei impagable als coordinadors dels centres, sabent que darrera d'aquests correus hi ha gent que et pot donar idees i solucions als teus problemes informàtics, de forma totalment altruista.

Quan tinc un dubte de la meva matèria ho comento amb els meus companys de departament, quan tinc un dubte informàtic ... faig un correu a aulainf.

Gràcies a tots els que participeu activament, perquè els altres, llegint, aprenem molt.

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya)
http://www.aeic.es ENSENYAMENT I INFORMÀTICA 1. Per un programari lliure i en català 2. Mínims garantits en el currículum de l'alumnat 3. Formació professorat en el Centre, segons necessitats 4. Millora equipaments (Internet i dotacions centres) 5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica +--------------------------------------------------------------+ | Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC! | | | | - Fòrum general: http://www.elistas.net/foro/aulainf | | - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres | +--------------------------------------------------------------+ *************************************************************** Per donar-te de baixa, envia un missatge a aulainf-baja@eListas.net Per obtenir ajuda, visita http://www.eListas.net/lista/aulainf Ens trobaràs a http://www.aeic.es ***************************************************************