Asunto:Re: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha: 12 de Noviembre, 2008  19:23:54 (+0100)
Autor:Mª José Reina <mjreina2 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 20843 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

Voldria donar la meva modesta opinió sobre aquesta llista de correu.

Si aquesta llista neix com a suport a una associació pro programari lliure, és lògic que la majoria dels seus membres estiguin a favor del PL i en contra de les patents de software. Qui no combregui amb aquesta filosofia pot donar-se de baixa i no rebre cap més correu. És com si jo em dono d'alta a una llista de CCOO i em queixo de que la ideologia és massa sindicalista.

Però més enllà de la ideologia de la llista, crec que aquesta dóna un servei impagable als coordinadors dels centres, sabent que darrera d'aquests correus hi ha gent que et pot donar idees i solucions als teus problemes informàtics, de forma totalment altruista.

Quan tinc un dubte de la meva matèria ho comento amb els meus companys de departament, quan tinc un dubte informàtic ... faig un correu a aulainf.

Gràcies a tots els que participeu activament, perquè els altres, llegint, aprenem molt.