Asunto:Re: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha:Martes, 11 de Noviembre, 2008  21:48:40 (+0000)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 20842 (escrito por janton12)

Hola,

Primer de tot aquesta √©s una llista plural i tothom pot dir all√≤ que pensa (una altra cosa √©s que no hi estem d'acord). Penso que mai s'han censurat les opinions aix√≤ no treu que fem difusi√≥ del programari lliure. Pensa que el percentatge que a hores d'ara utilitza programes de M$ √©s prou elevat i que la tend√®ncia a utilitzar programari privatiu no √©s sostenible. √Čs per aquest motiu que jo personalment informo i en faig difusi√≥. A banda d'aix√≤ la meva opini√≥ sobre la qualitat dels programes de determinada empresa √©s for√ßa dolent (si pensem en el sistema operatiu).

Ara b√©, hem de ser conscients que l'opci√≥ d'utilitzar programari privatiu implica l'√ļs legal de les llic√®ncies i ja s'ha parlat en aquesta llista moltes vegades el tema de NO utilitzar programes sense llic√®ncies. Aqu√≠ tamb√© el programari lliure hi juga un paper important.

No hi ha cap problema en què doneu el vostre parer, de fet ja m'agradaria que la totalitat de centres que utilitzen programari privatiu tinguessin les llicències corresponents però és que la situació és una altra.

Hem d'analitzar els problemes des d'una altra perspectiva i aquests no  passen perqu√® se'n parli sobre el programari lliure. Aix√≤ no m'ho crec.

Gràcies per la teva intervenció, :-)

Joan de Gracia

**********************************
* *
* Per un programari *
* LLIURE i en CATALÀ *
* *
* Entre tots fem Linkat, la teva *
* distribució educativa. *
* *
* Si us plau, per a l'intercanvi *
* de fitxers utilitza formats *
* normalitzats PDF(ISO-19005, *
* ISO-32000) i/o ODF (ISO-26300) *
* *
* Sigues ètic, utilitza *
* programari lliure *
* *
* NO a les Patents de Programari *
* *
**********************************
# Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# #350320
#
# Fonero #848890
#
**********************************

De: Dar√≠o  Castro Gonz√¡lez <dcastro@xtec.net>
Data: Dimarts, novembre 11, 2008 13:57
Assumpte: Re: RE: [aulainf] Aquesta llista
Per a: aulainf@eListas.net

> [...]
>     h.. Fer d'interlocutors davant de
> l'Administració, per definir el model d'integració de la
> informàtica dins el currículum de l'alumnat.
>     i.. Qualsevol altre objectiu que es decideixi
> en una assemblea legal de l'Associació.
>     j.. Prestar servei sense √†nim de lucre als socis.
> Crec que esta lluny de les actuals discussions massa centrades
> en dimonitzar a Microsoft i fer passar per bo i desitjable un
> sistema lluny de la realitat dels professors, alumnes i
> empreses, que en lloc d'estalviar-nos feina en dona més encara.
>
> Si cada apartat fos un punt d'avaluació, quina seria la

| |
| - Fòrum general: http://www.elistas.net/foro/aulainf |