Asunto:Re: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha:Martes, 11 de Noviembre, 2008  21:55:07 (+0100)
Autor:janton12 <janton12 @....cat>
En respuesta a:Mensaje 20837 (escrito por Darío Castro González)

Salutacions,

Felicitats, Darío. Crec que has posat el dit la nafra quan dius: "Crec que esta lluny de les actuals discussions massa centrades en dimonitzar a Microsoft i fer passar per bo i desitjable un sistema lluny de la realitat dels professors, alumnes i empreses, que en lloc d'estalviar-nos feina en dona més encara". Estā bé que algú sigui prou valent per dir el que alguns pensem i no ens atrevim a dir o no en sabem com.

Joan Anton López