Asunto:Re: [aulainf] Aquesta llista
Fecha:Martes, 11 de Noviembre, 2008  10:57:46 (+0100)
Autor:Pedro Mßlaga <pmalaga @....cat>

Ja no hauria d'opinar perquŔ m'he jubilat, per˛ penso que els
coordinadors cada dia tenen més feina i s'han de moure amb un maquinari
cada dia més vell. Arriben multitud de novetats que resulta difícil
donar-les a conŔixer perquŔ hi ha molt poques hores de dedicació i, a
sobre, acostumen a donar-teles en fraccions d'una hora per tal de que
l'horari general "quadri". Si aix˛ afegim que el srvei d'assitŔncia in
situ és cada dia més deficient i si poden et treuen una de les dues
sessions que tens adjudicades per baixes del tŔcnic u altres
justificacion, el panorama que es presenta és cada dia més negatiu. Com
a resltat de tot aquest estat de coses apareix un coordinador que té la
sensació que no fa res perquŔ mai arriba a concloure els ojectius que
s'ha programat per a la jornada, qiue assisteix als SATIS on rep
multitud de novetats i suggerŔncies que, en arribar al centre, té
serioses dificultats en fer cadena de transmissió per manca de temps i
poc recolšament de l'Equip directiu (el meu successor només té dos hores
setmanals i jo en tenia quatre)- El seu paper és molt frustrant perquŔ
li costa lliuitar contra corrent quan vol fer de dinamitzador. I després
arriben els canvis al programari lliure que, rebent-lo tot en un CD i
assitint a una sessió tŔcnica, el nostre Departament vol que s'inic´i i
faci de predicador-conscienciador. Penso que calen sessions tŔcniques
més potents en hores lectives ja que les plantilles dels centres
disposen de personal suficient per poder suplir la trasca docent del
coordinador ya que repercutirÓ en tot el centre. I és que no es que
digui que els cursos que programa l'Associació no siguin vÓlids, tot al
contrari; per˛ penso que ja n'hi ha prou de voluntarisme en hores
extraescolars i que el Departament s'ha d'implicar i així ens
demostraria que és veritat que creu en les noves tecnologies.
Ara que s'ha de debatre la Llei d'educació caldria que hagués articles
on obligui a l'Administracio a desenvolupar aquest aspecte que no acaba
d'arrencar.

I deixo per un altre dia el reconeixement que el Departament fa als que,
com jo, hem estat fent de coordinadors des dels inicicis, allÓ per l'any
1991 i ens jubilat. A l'homenatge d'acomiadament ens inviten a no deixar
l'escola, seguir apropant-nos perquŔ diuen que podem seguir aportant
molt i, trists paradoixa, quan tu intentes apuntar-te als cursos on-line
de formació t'adverteixen que no ho facis perquŔ ja has passat a formar
part del grup de "classes PASSIVES". I sabeu que us di?, que tot i que
volen que siguem PASSIUS, no em dona la gana de complaure'ls ja que
segueixo ajudant al nou coordinador.

M'agradaria que llegir les vostres opinions.

Salutacions.
Pere Málaga.