Asunto:Re: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha:Lunes, 10 de Noviembre, 2008  20:40:41 (+0100)
Autor:Darío Castro González <dcastro @....net>

Hola,

Estic amb tu aquesta llista fa ja temps que esta en caiguda lliure ...
en quant a l'esperit de la fundació de l'aeic ...
    • Donar suport i assistčncia als membres de l'Associació en l'exercici de la seva professió.
    • Afavorir l'ensenyament, la recerca i la difusió de la Informātica a Catalunya.
    • Contribuir a la millora de les condicions pedagōgiques de l'ensenyament de la Informātica.
    • Fomentar totes les activitats que afavoreixin la formació del professorat.
      • Impulsar i facilitar entre els ensenyants intercanvis de tota mena (llibres, revistes, material pedagōgic, etc.)
      • promoure reunions, cursets, colˇloquis, congressos i, en general, totes les activitats que puguin ser d'interčs.
      • Impulsar l'elaboració de materials didāctics per a la innovacié en l'ensenyament de la Informātica.
      • Divulgar documentació pedagógica, articles d'investigació i materials que es relacionin amb l'ensenyament de la Informātica.
    • Potenciar la colˇlaboració entre grups i associacions amb objectius similars de dins de Catalunya i de fora.
    • Fer d'interlocutors davant de l'Administració, per definir les funcions del coordinador d'Informātica, i convertir la seva figura en Cap de departament d'Informātica.
    • Fer d'interlocutors davant de l'Administraciō, per poder elaborar un nou model de formació del professorat, buscant noves fórmules tan per la formació dels l'ensenyants com per la formació del Cap de departament d'Informātica.
    • Fer d'interlocutors davant de l'Administració, per definir el model d'integració de la informātica dins el currículum de l'alumnat.
    • Qualsevol altre objectiu que es decideixi en una assemblea legal de l'Associació.
    • Prestar servei sense ānim de lucre als socis.
Crec que esta lluny de les actuals discussions massa centrades en dimonitzar a Microsoft i fer passar per bo i desitjable un sistema lluny de la realitat dels professors, alumnes i empreses, que en lloc d'estalviar-nos feina en dona més encara.

Si cada apartat fos un punt d'avaluació, quina seria la puntuació després de 8 anys?