Asunto:Re: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha: 9 de Noviembre, 2008  10:02:33 (+0100)
Autor:iesmalgrat <iesmalgrat @.....com>

Hola,

be potser vaig molt errat, per tant perdoneu, però expressaré la meva opinió.

Crec que les llistes han fet un gran servei, durant molt de temps, però diria que en aquest moment són fàciment substituibles per un fòrum.

L'AEIC disposa d'un portal i d'un moodle, que segur que en els dos es poden desenvolupar fòrums.

En el nou portar de drupal, no se si els fòrums poden enviar els missatges per correu a la gent, però el moodle segur que els envia, per tant seria com una llista, amb l'avantatge que pots triar si s'envia el missatge immediatament o be et deixa un cert temps per corregir-lo.

Per tant, la meva opinió seria que es canvies la llista per un fòrum, ja que el cert és que se'm fa complicat veure les avantatges de les llistes.

Josep M Sardà