Asunto:Re: [aulainf] Aquesta llista
Fecha:Domingo, 9 de Noviembre, 2008  11:44:52 (+0100)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>
En respuesta a:Mensaje 20830 (escrito por iesmalgrat)

En/na iesmalgrat@... ha escrit:
> Hola,
>
> be potser vaig molt errat, per tant perdoneu, per˛ expres sar é la meva
> opinió.
>
> Crec que les llistes han fet un gran servei, durant molt de temps, per˛
> diria que en aquest moment són fÓciment substituibles per un f˛ rum .

És qŘestió de gustos... Jo si poseu un f ˛rum seguram ent deixaria de
participar (els correus sempre els lleg eixo, en canvi als f˛rums hi he
d'anar express ament i s egurament no ho faré ;-)).

En tot cas, no crec que sig uin eines incompatibles. Es poden tenir les
du es coses, o per exemple un f˛rum que envii correus quan hi ha n
m odificacions.

Salutacions,

Sergi