Asunto:RE: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha:Domingo, 9 de Noviembre, 2008  13:33:33 (+0100)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>

Hola josep,

Jo tambe hi afegiria que es troba a faltar la presencialitat d'alguna de les activitats que es fan. Recordes les jornades de formacio que feiem abans i que aplegavem un bon nombre d'assistents?

De temes interessant n'hi ha per donar i per vendre. Us posare un d'exemple i que fare difusio al portal linkat, es tracta de la certificacio digital i de la campanya que s'esta fent per tal que tothom disposi d'un mecanisme per identificar-se a internet (es va fer una xerrada a la Tecnolliure que va ser molt interessant).

Cal aportar idees, organitzar activitats presencials que serveixen d'espai per intercanviar coneixement, preocupacions, dubtes, etc.

Joan de gracia