Asunto:RE: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha:Domingo, 9 de Noviembre, 2008  12:33:17 (+0100)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>

Hola,

A banda de definir quin mitja hauriem de fer servir, cal reorientar aquesta llista. Ja fa temps que esta forša parada i aixo es deriva de la problematica que pateixen els coordinadors d'informatica.

Cal millorar el servei i tornar a encendre la flama per tal de revifar la llista. Que no hi ha problematiques als centres? Que no tenim prou coneixement tecnic? Que no tenim solucions que apliquem i que resultaria util de compartir?

Reflexionem sobre el que volem ja que l'aturada que patim no es bona.

M'agradaria que els socis fundadors expliquessin l'esperit amb el qual varen fundar l'aeic.

Joan de gracia