Asunto:Re: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha:Domingo, 9 de Noviembre, 2008  11:54:16 (+0100)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <josep @.......cat>
En respuesta a:Mensaje 20830 (escrito por iesmalgrat)

Hola!

Cert és que un f˛rum amb avís per correu electr˛nic és una eina més
avanšada ... per˛ ...

el més important és que la llista/f˛rum sigui interessant i Ógil.

Per exemple, estic a la llista del sistema operatiu FreeBSD i quan hi envio
un missatge en pocs segons el rebo i en poques hores (molts cops minuts)
tinc un bon grapat de respostes. I és només una llista en format text.

Em sembla que, mica en mica, aquesta llista ha anat perdent interŔs i
agilitat. I per aix˛ hi ha poca participació.

A reveure,

Josep Pujadas