Asunto:Re: RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha: 9 de Noviembre, 2008  10:02:33 (+0100)
Autor:iesmalgrat <iesmalgrat @.....com>
En respuesta a:Mensaje 20829 (escrito por xbea)

Hola,

be potser vaig molt errat, per tant perdoneu, per˛ expressaré la meva opinió.

Crec que les llistes han fet un gran servei, durant molt de temps, per˛ diria que en aquest moment són fÓciment substituibles per un f˛rum.

L'AEIC disposa d'un portal i d'un moodle, que segur que en els dos es poden desenvolupar f˛rums.

En el nou portar de drupal, no se si els f˛rums poden enviar els missatges per correu a la gent, per˛ el moodle segur que els envia, per tant seria com una llista, amb l'avantatge que pots triar si s'envia el missatge immediatament o be et deixa un cert temps per corregir-lo.

Per tant, la meva opinió seria que es canvies la llista per un f˛rum, ja que el cert és que se'm fa complicat veure les avantatges de les llistes.

Josep M SardÓ