Asunto:RE: [aulainf] Aquesta llista
Fecha:Jueves, 6 de Noviembre, 2008  09:38:46 (+0100)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>

Hola josep,

Es el servei d'elistas. Podem mirar un altre proveidor que doni el servei. Tan senzill com trobar-ne un de gratuit i fer el canvi.

Us he de comentar que ja no porto la llista per la qual cosa l'actual junta ha de gestionar els actuals problemes. L'altra cosa que puc fer a nivell particular es cerca un altre sistema, un altre proveidor.

joan