Asunto:Re: [aulainf] Re: Caire reivindicatiu
Fecha:Jueves, 16 de Octubre, 2008  12:57:50 (+0200)
Autor:Jordi Massaguer Pla <jordimassaguerpla @.....es>
En respuesta a:Mensaje 20791 (escrito por lluis riera)

Només recordar-vos la iniciativa lin.cat, que és una via alternativa al
suport oficial del qual no deixo de llegir-ne queixes.

Sí, aquest email és propaganda del lin.cat, però una manera de protestar
és utilitzant un altre proveïdor de serveis que us ofereixi un servei de
qualitat i us solucioni els problemes.

Algunes escoles ja ho fan, i no seria la primera vegada que sento que a
un tècnic no se'l deixa entrar en una escola i es contracta un servei
extern... Altres escoles simplement complementen el servei oficial amb
unes hores de tècnic local de lin.cat. Les opcions són variades i
vosaltres escolliu qui us dona el servei, amb l'opció de que siguin
empreses properes amb un interès per donar un servei molt gran.

Pels que no ho coneixeu, lin.cat http://www.lin.cat és una web que
agrupa empreses locals que donen serveis de linkat (i moltes d'aquestes
per defecte d'informàtica en general per a les escoles).

salut,