Asunto:Re: [aulainf] Re: Caire reivindicatiu
Fecha:Miercoles, 15 de Octubre, 2008  20:49:20 (+0000)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 20791 (escrito por lluis riera)

Hola Lluís i Josep Mª,

Gr√†cies per les vostres respostes. De s√≥c coneixedor de la situaci√≥ per la qual estan passant tots els centres educatius del pa√≠s. √Čs per aquest motiu que, en comptes de resignar-nos i fer m√©s f√†cil la feina de qui hauria de vetllar per nosaltres, crec que haur√≠em de protestar, de no deixar-ne passar ni una.

Permeteu-me fer una comparaci√≥, tothom recorda les protestes pel desastre de la RENFE? Quants anys hem patit els endarreriments i la manca d'informaci√≥? Qu√® vull dir amb aix√≤? Que fins que no va sortir a la llum p√ļblica el problema no es va arreglar (b√©, avui en dia tampoc √©s que sigui per llen√ßar-hi coets.

Si ens resignem i no diem res, estem participant d'aquest teatre, ara b√©, fem-ho p√ļblic i intentem canviar la situaci√≥. Fins que aix√≤ no esdevingui un problema per a algun pol√≠tic del Departament, no se solucionar√†.

Només si actuem tots plegats s'hi podrà fer quelcom.

Que no és un bon titular: adsl de 3ª, esperes llarguíssimes per reparar els ordinadors que serveixen per a la tasca docent diària. Sí, la ràtio és de 6 a 1 (aprox.) però si mirem quants dies està espatllat un PC, la ràtio real no és aquesta.

Per començar jo prepararia un blog en el qual tothom hi pugui fer arribar el seu cas. A partir d'aquí es pot fer difusió per les llistes i donar a conèixer aquests cassos.

Tenim ganes de capgirar la situació o no?

Joan de Gracia

**********************************
* *
* Per un programari *