Asunto:Re: [aulainf] Re: Caire reivindicatiu
Fecha:Miercoles, 15 de Octubre, 2008  21:20:19 (+0200)
Autor:lluis riera <lriera13 @....cat>
En respuesta a:Mensaje 20789 (escrito por iesmalgrat)

El dc 15 de 10 del 2008 a les 09:13 +0200, en/na iesmalgrat@... va
escriure:
> Hola Joan,
>
> em sembla que el teu missatge ha quedat retallat, però be, suposo que
> el problema principal, és la dispersió.
>
> M'explico, per un costat cada dia tenim més feina, en tots els
> aspectes, burocràtics, ja que a més de ser coordinadors i usuaris de
> recursos informàtics, som professors d'altres matèries. Per una altra
> costat cada dia tenim mes espais a consultar (xtec, linkat, aiec,
> fòrum, intraweb, moodle, ....) i per tant la possibilitat de
> participar en tots es fa més difícil.
>
> Per últim deu ser que la impotència, al veure que hi ha coses que
> [...]

Estic molt d'acord amb tu.

Si a més a més hi afegeixes que els de T-Systems ja ni venen mai o un
cop al mes i les averies s'eternitzen (en tinc tres des de fa 3
setmanes) i acabes fent-t'ho tu mateix.

L'última : els d'APD porten 4 ordinadors i una impressora per l'aula
USEE i que fan: doncs una porqueria d'instal·lacio sense connectar el
jet-direct. Tot un matí per solucionar-ho. Ara l'impresora no va i haig
de passar una averia d'un material encara no entrat al GEPSE. Doncs res,
truques i truque i ja fa un mes.

Fot pena tot plegat i me'n estic cansant

No ens tenen per res.

Atentament

Lluís Riera

https://iescastellodempuries.xtec.cat