Asunto:[aulainf] Re: Caire reivindicatiu
Fecha: 15 de Octubre, 2008  09:13:50 (+0200)
Autor:iesmalgrat <iesmalgrat @.....com>

Hola Joan,

em sembla que el teu missatge ha quedat retallat, però be, suposo que el problema principal, és la dispersió.

M'explico, per un costat cada dia tenim més feina, en tots els aspectes, burocràtics, ja que a més de ser coordinadors i usuaris de recursos informàtics, som professors d'altres matèries. Per una altra costat cada dia tenim mes espais a consultar (xtec, linkat, aiec, fòrum, intraweb, moodle, ....) i per tant la possibilitat de participar en tots es fa més difícil.

Per últim deu ser que la impotència, al veure que hi ha coses que clamen al cel i no es poden resoldre, o ens les hem de resoldre cada un ersonalment, com per exemple l'últim tema de internet, ja que es ben segur que via el departament no arreglarem res, doncs produeixen un cansament a la nostra feina, sumat a que cada dia els nostres clients, alumnes, son més complicats.

Tot plegat crec que fa que siguem menys participatius en moltes coses, el dia a dia se'ns menja.

Be aquesta es la meva humil opinió.

Josep M Sardà.
www.xtec.cat/iesmalgrat
phobos.xtec.cat/jsarda