Asunto:Re: [aulainf] ? internet del departamen t ?
Fecha:Viernes, 3 de Octubre, 2008  07:37:22 (+0200)
Autor:Miquel Fuentes Pumarola <mfuente1 @....cat>
En respuesta a:Mensaje 20777 (escrito por iesmalgrat)

Hola Josep Maria
Doncs sí, efectivament, tant si hi ha ordinadors connectats a internet
com si no la velocitat a mi em ronda pels 0,8 Mb agafant puntes de 1,5
Mb. És una vergonya.
Estem pensant en contractar directament una nova línia amb adsl, a qui?
encara no ho tenim decidit. Encara que crec que s'hauria de fer alguna
cosa,...

En/na iesmalgrat@... ha escrit:

Miquel Fuentes i Pumarola

Coordinador d'InformÓtica