Asunto:Re: [aulainf] Problemes de MOODLE o PHOBOS??
Fecha:Jueves, 2 de Octubre, 2008  20:52:19 (+0000)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>

Hola,

Jo m'he trobat amb algun problema a l'hora de restaurar cursos en moodle.

En el cas que l'error sigui aquest "An error occurred deleting old backup data"

La soluci贸 passa per accedir a la base de dades mysql (a trav茅s de phpmyadmin) i seguir aquesta recepta que vaig trobar als f贸rums de moodle:

    * Delete old records from "backup_ids" table: Does such table exist or perhaps needs to be repaired?
    * Delete old records from "backup_files" table: Does such table exist or perhaps needs to be repaired?
    * Delete old files from "moodledata/temp/backup": Wrong perms or bad filenames can be the problem. Delete the dir completely and try again.

Joan de Gracia

**********************************
* *
* Per un programari *
* LLIURE i en CATAL脌 *
* *
* Entre tots fem Linkat, la teva *
* distribuci贸 educativa. *
* *
* Si us plau, per a l'intercanvi *
* de fitxers utilitza formats *
* normalitzats PDF(ISO-19005, *
* ISO-32000) i/o ODF (ISO-26300) *
* *
* Sigues 猫tic, utilitza *
* programari lliure *
* *
* NO a les Patents de Programari *
* *
**********************************
# Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# #350320
#
# Fonero #848890
#
**********************************

--- El mi茅, 1/10/08, jlloret2@xtec.cat <jlloret2@xtec.cat> escribi贸:
De: jlloret2@xtec.cat <jlloret2@xtec.cat>
Asunto: [aulainf] Problemes de MOODLE o PHOBOS??
Para: aulainf@eListas.net
Fecha: mi茅rcoles, 1 octubre, 2008 3:30

Hola,

des de fa uns anys que tenim el MOODLE del centre al servidor phobos.

Aquest estiu hem actualitzat de la versi贸 1.6 a la 1.8, en principi sense cap
mena de problema.

Des de que tenim la nova versi贸 hem restaurat cursos i importat dades d'un a un
altre sense problemes.

Des de la setmana passada, per貌, tenim problemes a l'hora de fer aquestes dues
operacions: restauraci贸 de cursos i importaci贸 de dades d'altres cursos.

Alg煤 de vosaltres s'ha trobat amb el mateix problema? Sabeu si pot ser problema
del nostre MOODLE o si pot ser del servidor?

Gr脿cies per endavant,

Joan
IES Montgr铆

AEIC (Associaci贸 d'Ensenyants d'Inform脿tica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORM脌TICA
1. Per un programari lliure i en catal脿
2. M铆nims garantits en el curr铆culum de l'alumnat
3. Formaci贸 professorat en el Centre, segons necessitats
5. Suport t猫cnic i reconeixement coordinadors/es d'inform脿tica
| Participa als F貌rums d'Inform脿tica de Centres de l'AEIC! |
| |
| - F貌rum general: http://www.elistas.net/foro/aulainf |
| - F貌rum ofim脿tica: http://www.elistas.net/foro/oficentres |

Ens trobar脿s a http://www.aeic.es