Asunto:[aulainf] Connexió a internet del departament d'eduació
Fecha: 2 de Octubre, 2008  16:41:39 (+0200)
Autor:iesmalgrat <iesmalgrat @.....com>

Hola,

sembla que aquest any comenša maleit, i despres dels diferents problemes als servidors del departament d'educació, que el cert es que no se si s'han acabat, el nostre centre si va afegir una caiguda de la connexió d'internet, que em van comentar que era a nivell del Maresme.

Ja pensÓvem que la tormenta s'havia apagat la setmana passada, dilluns vam tenir un nou incendi, jajaja, i ja tornÓvem estar sense internet.

Ahir al final ens van venir a canviar el Router, i sembla que funciona, per˛ aquí em vaig quedar amb cara de pastanaga, per no dir d'altra cosa, ja que el tŔcnic que em va preguntar per telefon si funcionava, li vaig dir que si per˛ que lent, i ell es va limitar a dir si anava internet que ja estava i que nosaltres teníem un servei de 8Mbps, com li vaig dir, diu si si, dic doncs aquí no arriben.

Aprofitant que encara tenia el tŔcnic de telef˛nica allÓ, li vaig passar un test de velocitat, el de internautas org, i per mantenir la t˛nica em va donar 1,7 Mbps, ell em va dir que ho havia testejat i que realment li donava 8, per˛ que si teníem algun problema al nostra, de concentradors, .. ell ja no sabia, a més els tets aquets no son fiables, be aix˛ ja ho se, per˛ de 8 a 1,7, hi ha una mica de distÓncia. I així es va quedar la cosa, per˛ jo amb la mosca al nas... ja que el cert es que l'escola té una linia de Tele2, i va molt més despresa, i em sembla que és de 6, per tant alguna cosa no em quadrava.

Avui aprofitant un moment que a l'escola no hi havia casi ningú, per tant si treia internet no passava res, doncs he connectat a la sortida del router un portÓtil, i he fet la comprovació, i mira per on m'ha donat el mateix resultat, ja hi podia haver pensat ahir.

Conclusió, ens prenen el pel?

És una situació genŔrica a més centres que depenen del centre de telecomunicacions de la generalitat?

Be, en realitat, m'agradaria saber com estan els altres centres.

Per cecrt un dia m'entretindre a preguntar alguna cosa de xarxes, a vera si algú em pot ajudar.

Moltes grÓcies.

Josep M SardÓ.
IES Ramon Turró i Darder
Malgrat de Mar