Asunto:Re: [aulainf] Connexió Wifi per entrada Ethernet
Fecha:Martes, 10 de Abril, 2007  01:05:22 (+0200)
Autor:Joan Roqué (Jazztel) <joan.roque @...............es>
En respuesta a:Mensaje 19142 (escrito por Xavier Corral)

Amb un ordinador tant vell em sembla que lo més segur és (si ja tens una
tarja ethernet) mirar un adaptador ethernet a wireless mira per exemple
el  DWL-G810 de d-link
http://www.dlink.es/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUDLYZU93ygJVYKuJXStvhLPG3yV3oVo1/kP98f8p8Nqtyr2xuRXbrwDACr85YWNvr2bLnLkoYue/bbIA=

Segur que és més car que una tarja wireless perō una solˇlució d'aquesta
mena ja sigui D-Link o no és la que sempre et funcionarā.

Joan Roqué

En/na Xavier Corral ha escrit: