Asunto:Re: [aulainf] Quatre raons per usar el PL a les escoles
Fecha:Lunes, 9 de Abril, 2007  14:30:13 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 19140 (escrito por Pau Cabot)

Ep, Pau,

Molt bo aquest video. M'ha anat molt bé perquč "remenant" entre els
diaris que tinc m'he trobat un article aparegut a "El Periódico" (data
15/3/07) en el qual es diu: "El 80% dels usuaris utilitzen software
ilˇlegal" fent referčncia a l'ús que se'n fa a Espanya. El mateix
article diu que "Espanya ha marcat un nou rčcord mundial".

A mi no em sobta i penso que des de l'escola podem fer-hi molt per
evitar aixō.

Joan de Gracia

En/na Pau Cabot ha escrit:
> Seguint amb el tema "equivocat": http://www.youtube.com/watch?v=n7WGUvm1FP0
>
> ;)
>
> És un fragment d'una xerrada de Richard Stallman a Palma el 2004.
>
> Pau.
>
> PS. Més fragments interessants aquí:
> http://wiki.matadejonc.cat/mediawiki/Audiovisuals

> ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
> 1. Per un programari lliure i en catalā
> 5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
> | Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
> |                                                              |
> [...]

- --

* NO a les Patents de Programari           *
*                                          *
* Si us plau, per a l'intercanvi de fitxers*
* utilitza formats normalitzats:           *
* PDF(ISO-19005) i/o ODF (ISO-26300)       *
* No a l'eDiscriminació. Per un ús dels    *
* estāndards oberts a l'administració      *
* pública.                                 *

Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# 350320

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.