Asunto:Re: [aulainf] RE: Equivocat
Fecha:Martes, 3 de Abril, 2007  12:59:41 (+0200)
Autor:NarcÝs Castanyer <narcis.castanyer @.....com>
En respuesta a:Mensaje 19127 (escrito por Xavier Sala)

Benvolguts tots i totes,

No era la meva intenció participar a aquest debat (molt interessant), per˛
crec que he de dir quelcom sobre el tema i sobretot sense Ónim de molestar a
ningú almenys no és la meva intenció.

Ara que en Xavier Sala ha decidit tancar la seva participació en aquest tema
i per cert, des del meu punt de vista, els raonaments que ha que ha fet
servir han estat brillants li he de dir que la guerra no estÓ perduda,
encara que la batalla de moment la estan guanyant  "ells" perquŔ són majoria
els costums tenen molt de pes en la nostra cultura i és normal que ho
defensin aferrisadament. Aquest darrers anys (20) ha estat una formació d'un
model únic i tot aix˛ fa que la forša d'inercia resultant dificulti
qualsevol canvi en el tractament de les TIC a l'educaió.

De sobres és conegut que sóc partidari i en pronuncio a favor del PL i de la
seva aplicació a l'educació pública del nostre país, encara que la meva
formació és com la de la majoria, és a dir, en programari de llicŔncia amb
el que aix˛ comporta. Ara bé , tots i totes estarem d'acord que el model que
tenim en aquest moments és insostenible socialment a mig termini a menys que
vulguem una fractura social cada vegada més gran.

BÓsicament, em sap greu que discutim entre nosaltres quan en realitat tots i
totes estem d'acord que els diners públics s'han d'emprar correctament i
sense desviacions d'aquestes partides. No trobeu que si hi ha més diners en
el D.E. els coordinadors d'informÓtica potser ens tindran més en compte i
potser finalment, estarem més reconeguts pel D.E. igual que qualsevol cÓrrec
directiu en el centres?

I per acabar, us he de dir que no hauríem de fer  la feina bruta dels
responsables en TIC del D.E. en acceptar que continuint  invertin en
programarit privatiu i,en conseqŘŔncia menys diners per dedicar-los a la
feina que fem a l'escola els mestres en l'aplicació de les TIC.

Segons el meu parer, aquesta és una raó de pes perquŔ tots i totes apostem
d'una manera més  decidida cap un estalvi de diners públics. Segur que amb
aquesta iniciativa ens ajudarÓ a tots i a totes perquŔ podrem revindicar el
reconeixement de la tasca dels coordinadors d'informÓtica que de moment
tothom hi estÓ d'acord per˛ ens diuen que no hi pressupost.

Cordialment i fins una altra
Narcís castanyer Ribot

El 03/04/07, Xavier Sala <utrescu@... > ha escrit:

> Bé, no volia deixar estar aquesta discussió perquŔ la considero un tema
> perdut, per˛ el teu missatge m'ha fet tornar a repetir alguns arguments.

> Doncs a mi també em molesta que algú demani com ho pot fer per cometre
> un delicte i a tothom li sembli bé. I a més a mi, perles com aquestes em
> semblen de més mal gust que la frase del Ferrari (que crec encertada
> encara que molesti):
>
> "Respecte a les ironies absurdes, només dir que per la meva part les
> ignoro com si no fossin ningú"
> "Sobree el catxondo del Ferrari el millor, com en tants altres f˛rums, és
> [...]

Narcís