Asunto:Re: [aulainf] RE: Equivocat
Fecha:Martes, 3 de Abril, 2007  12:15:01 (+0200)
Autor:Francesc Vila <fvalbano @.....es>
En respuesta a:Mensaje 19128 (escrito por Miquel Escarrà)

Salut:

Sé que em fico on no em demanen perquè sóc un analfabet de la
informàtica tot i portar des de l'any 91 com a coordinador del meu
Centre (excepció feta d'aquest any) i com a formador del PIE fins l'any
passat, però sé que sé molt poquet, com a usuari i poca cosa més.

No em posicionaré sobre el Programari Lliure o el Privatiu, si algú ho
vol saber ja li explicaré particularment. Tampoc entraré en el debat ja
que crec que està clar que el programari privatiu s'ha de pagar i el
programari lliure de vegades també. I no hi ha més escuses ("el que roba
a un ladrón" NO "tiene cien años de perdón", al menys per a mi).

El que em sorprèn és que en aquesta llista es consideri sumament ofensiu
un comentari sobre com obtenir un Ferrari sense pagar, que a mi em va
semblar un acudit ocurrent, i en canvi no es consideri ofensiu anomenar
a algú despectivament "listillo" "apòstol" i altres paraules similars.
Crec que no és ètic i que apunta a una doble taula de valors.

Recordo que en aquesta mateixa llista, els històrics haurien de
recordar-ho també, que quan encara no havia arribat als centres el
programa congelador i algú preguntava com era la trampa per fer servir
la versió de prova "ad infinitum", de seguida sortien les assenyades
veus de la Junta demanant que no es respongués públicament, que en tot
cas es fes en privat per no incórrer en "delicte" (el mateix passava amb
la contrasenya del Panda). No entenc que quan es tracta de Micro$oft tot
s'hi val i en els altres casos no. O som, o no som.

Per molta setmana santa que "celebrem", el temps de les crucifixions ja
ha passat, i molt més per "delictes d'opinió"

Salutacions cordials des del rerapaís ennuvolat.

Francesc Vila.- Bagà